دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.3.37.349.2 - بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندر

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.3.37.349.2 - بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندر

دانلود Mobile Legends: Bang Bang 1.3.37.349.2 - بازی اکشن پرطرفدار و فوق العاده اسطوره های نبرد اندر

 

Mobile Legends: Bang Bang – موبایل لجند (اسطوره نبرد – بنگ بنگ) یک بازی اکشن – نقش آفرینی فوق العاده از Moonton برای اندروید است. با نصب Mobile Legends: Bang Bang برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی نقش محور فوق العاده زیبا با نبردهای پنج به پنج و امکان بازی آنلاین را تجربه کنید! قهرمانان مورد علاقه خود را انتخاب کنید و قدم در نبردی نابرابر بگذارید! نبردها در بازی Mobile Legends: Bang Bang بیشتر از 10 دقیقه به طول نمی انجامند و انتخاب حریف مناسب برای شما نیز تنها 10 ثانیه زمان می برد! Mobile Legends: Bang Bang از لحاظ محیط و ساز و کارهای نبرد همپای بازی های نقش محور در پی سی و کنسول های بازی است و آن را به همه شما دوستداران بازیهای نقش آفرینی و دوتا پیشنهاد می دهیم! با یک لمس انگشت دمار از روزگار حریفان تان در آورید و ثابت کنید که قدرتمندترین گروه قهرمانان را دارید ؛ گوشی شما تشنه مبارزه است!




ادامه مطلب
دانلود Star Chef 2.25 - بازی آشپزی و مدیریت رستوران اندروید + مود

دانلود Star Chef 2.25 - بازی آشپزی و مدیریت رستوران اندروید + مود

 


Star Chef: Cooking & Restaurant Game بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران از استودیوی 99Games برای اندروید است. پس از نصب بازی Star Chef برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ کارتان را به عنوان یک آشپز مبتدی شروع کنید و با پخت انواع و اقسام غذاها از کشورهای مختلف دنیا تبدیل به یک آشپز حرفه ای شوید! رستوران باکلاس خود را در قلب شهر بسازید، مدیریت گروهی از آشپزهای خبره و آشپزخانه ای با وسایل حرفه ای پخت و پز را بر عهده بگیرید و سعی کنید با دادن بهترین سرویس ستاره های رستوران تان را نگه دارید! اگر همیشه آرزوی آن را داشتید که تبدیل به یک سر آشپز حرفه ای شوید و رستوران خودتان را اداره کنید با این بازی میتوانید به آرزویتان برسید! دکور رستوران تان را به زیباترین شکل ممکن تغییر دهید به طوری که رستوران تان شایسته داشتن 5 ستاره باشد! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای آشپزی هستید همین امروز با نصب Star Chef: Cooking & Restaurant Game قدم به دنیای اعجاب انگیز غذاها بگذارید و رویای تبدیل شدن تان را به یک سرآشپز واقعی جامه عمل بپوشانید!




ادامه مطلب
دانلود ARK: Survival Evolved 1.1.13 - بازی خارق العاده

دانلود ARK: Survival Evolved 1.1.13 - بازی خارق العاده "بقا در جزیره" اندروید + مود + دیتا

 

 

ARK: Survival Evolved بازی جدید، فوق العاده زیبا و کم نظیر در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی – بقا از Studio Wildcard برای اندروید است. همانطور که شاید خود نیز بدانید، بازی دایناسور محور و چند نفره Ark: Survival Evolved در ابتدا برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک در دسترس عموم قرار گرفت و امکان رام کردن بیش از 80 دایناسور مختلف را برای بازیکنان فراهم ساخت! اکنون شاهد عرضه نسخه اندرویدی این بازی فوق العاده زیبا در گوگل پلی هستیم، همانند نسخه دیگر پلتفرمها، در نسخه اندرویدی بازی ARK: Survival Evolved نیز امکان کشف طرح های ویژه‌، گشت و گذار در دنیای وسیع بازی، استفاده از هر وسیله‌ پیش رو، امکان ساخت اسلحه ها، لباس ها و دیگر اقلام و همچنین امکان ساخت پناهگاه‌ها، روستاها و حتی شهرهای بزرگ وجود دارد! هدف کلی بقای شماست، در یک دنیای بی نظیر برای ماه ها به گوشی میخکوب شوید و یکی از زیباترین بازیهای سبک بقا را تجربه کنید!




ادامه مطلب
دانلود King of Thieves 2.31 - بازی استراتژی محبوب و اعتیادآور

دانلود King of Thieves 2.31 - بازی استراتژی محبوب و اعتیادآور

 

King of Thieves – شاه دزد بازی زیبا، محبوب و اعتیاداور در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازیسازی ZeptoLab برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه و این ساعت بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی از 263 کشور دنیا تنها از Google Play دانلود شده است و از برترین بازی های دسته بندی Strategy به شمار می رود. این بازی با عنوان “طلاهای دیگران را بدزد و نگذار که طلاهایت را بدزدند!” عرضه شده است و در در آن شما کنترل یک مکعب سیاه دو چشم که مثلا قرار است دزد باشد را بر عهده می گیرید و به گنجینه های طلا نفوذ خواهید کرد!  در مسیر رسیدن شما به صندوق چه های طلا موانع زیادی همانند تیغ های برنده، تیربار و محافظ های غول پیکر وجود دارند تا دزدی آن چنان هم مثل آب خوردن نباشد، اگر موفق به دزدیدن طلاها شدید، وقت آن می رسد که به خزانه ی شخصی تان برگردید و این اموال دزدی را به صندوقچه تان اضافه کنید.  همانطور که گفته شد بازی دزدی دزدان از یکدیگر است؛ حالا که اقدام به دزدی کرده اید می بایست انتظار سرقت خزانه خود را هم داشته باشید چرا که تمام کاربران آنلاین بازی دزدند! برای اینکه خطر سرقت از صندوقچه تان را به حداقل برسانید، شما هم می توانید با پیشرفت در بازی جوانب امنیتی را در نظر بگیرید و برای خزانه خود موانعی را طراحی کنید، اگر به بازی های استراتژیک اندروید علاقه دارید به هیچ وجه بازی King of Thieves را از دست ندهید.




ادامه مطلب
دانلود Hungry Shark Heroes 1.6 - بازی شبیه ساز فوق العاده زیبا

دانلود Hungry Shark Heroes 1.6 - بازی شبیه ساز فوق العاده زیبا

 

 

Hungry Shark Heroes – قهرمانان کوسه گرسنه سری جدید بازی معروف هانگری شارک از استودیوی بازیسازی Ubisoft Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده . در نسخه های قبل این بازی، شما در نقش یک کوسه ی گرسنه بودید که در دنیایی متفاوت پای می گذاشتید و برای بقای خود تلاش می کردید ؛ تلاش شما این بود که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کرده و بدین ترتیب رشد کرده و بزرگتر شوید! شما می بایست هر چیزی را که اطرافتان می دیدید از انسان گرفته تا موجودات دریایی را می خورید تا از یک بچه کوسه ی کوچک به کوسه ای عظیم و 10 تنی تبدیل شوید! انواع ماموریت های مختلف در بازی به شما محول می شد که با انجام آن ها و جمع آوری دستاوردها می توانستید مهمات خود را ارتقا دهید و با خرید اقلام مختلف هیجان را بالا ببرید. حالا شاهد عرضه سری جدید این بازی با نام Hungry Shark Heroes هستیم که در آن شما باید به مبارزه با کوسه ها بپردازید! این بار یوبی سافت تصمیم گرفته تغییری اساسی در بازی کوسه گرسنه بدهد و تمام هدفش را در بازی جدیدش قرار داده است، Hungry Shark Heroes را امتحان بکنید و بگویید ارزش دانلود را دارد یا خیر ؟!




ادامه مطلب
دانلود PUBG Mobile 0.10.0 - بازی اکشن و بقا خارق العاده پابجی اندروید + دیتا

دانلود PUBG Mobile 0.10.0 - بازی اکشن و بقا خارق العاده پابجی اندروید + دیتا

 

PUBG Mobile – پابجی موبایل بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود  در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا هستید بدون شک PUBG Mobile از همه نظرف نظرتان را جلب میکند چرا که یک سر و گردن از بازیهای مشابه بالاتر است و آن را به همه شما پیشنهاد می دهیم!




ادامه مطلب
دانلود Modern Combat 5 eSports FPS 3.6.0h - بازی مدرن کامبت 5 اندروید + مود

دانلود Modern Combat 5 eSports FPS 3.6.0h - بازی مدرن کامبت 5 اندروید + مود

 

Modern Combat 5 eSports FPS نسخه 5 از بازی محبوب و فوق العاده زیبای اکشن با اسم “مدرن کامبت” از استودیوی گیملافت برای دستگاه های اندروید است، گیم لافت نسخه ی پنجم بازی فوق العاده مهیج و کم نظیر مدرن کامبت خود را در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی عرضه نموده تا بار دیگر کاربران دوستدار بازی های اکشن و تفنگی را به وجد آورده و باز هم مثل همیشه گرافیکی ترین و لذت بخش ترین بازی اکشن اول شخص را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد! داستان بازی Modern Combat 5: Blackout نیز حول نسخه های 3 و 4 بازی می چرخد به گونه ای که ایالات متحده ی امریکا زیر حمله ی تروریست هاست و رهبر این گروه تروریستی را یکی از سربازان سابق ایالات متحده که تصمیم گرفته به کشور خود خیانت کند و با حمله و کشتار این جرم و فساد را در این کشور از بین ببرد، بر عهده گرفته است. شما در نقش یک سرباز آمریکایی ایفای نقش می کنید و ماموریت شما مبارزه با تروریست هاست !در بازی شما قادر خواهید بود به هدایت وسایل نقلیه بپردازید و یا کنترل هواپیماهای بدون سرنشین را برعهده بگیرید و هیجان را احساس کنید! شما می توانید از انواع سلاح های نیمه اتوماتیک ، دستی ، شاتگان و نارنجک ها بهره ببرید و با کمک آن ها دشمنان را سر به نیست کنید.




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 2 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک